Alla inlägg under mars 2018

Av minbergochdalbana - 26 mars 2018 22:29

Fick inte mycket sömn inatt. Två och en halv timme ca innan det var dags att kliva upp för att ta mig till min praktikplats där jag jobbar tre dagar i veckan. Självfallet slog tröttheten till direkt och jag kände att detta skulle bli en tuff dag. Sen var jag också och när jag ska gå ut ur husen kan jag inte finna mina nycklar. Letade och letade men de fanns ingenstans. Såg då bussen åka förbi så det var bara att inse att jag skulle bli hemma idag. Somnade ovaggad på soffan i två timmar. Sen blev dagen lite bättre och lite bättre.

Jag fick äntligen tid till att planera om sticklingar. Det kändes skönt att få gjort. Sedan kom min kontaktperson och vi gick ut på en promenad när snön bestämts sig för att återkomma. Lagade god middag som min man gladeligen godkände som en återkommande maträtt. Receptet har jag fått från webben och jag sparade aldrig var. Annars hade jag gladeligen rekommenderat detta recept.

Nu är det nog dags att lägga sig i sköna sängen och hoppas att John Blund tänker dyka upp inatt.

Ha det gott därute och sov gott till er som tänker göra som jag.

Av minbergochdalbana - 25 mars 2018 20:52

Är ny här på bloggpalatsen. Är inte ny på att blogga men är otroligt ringrostig. Har haft blogg förut och det slutade väl inte så väl. Tänkte dock ge det ett nytt försök då jag behöver få utlopp för åsikter och känslor. Har oerhört svårt att öppna mig och har därför valt att vara anonym. Åtminstone till en början. Vi får helt enkelt se hur detta artar sig. Nåväl, ville mest säga hej och bryta isen med det första inlägget på denna nya blogg. ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en blyg och försynt kvinna på 40 jordsnurr som behöverfå spy ur mig ett och annat emellanåt. Skyr ju konflikter till tusen och håller därför käft. Jag behöver en ventil och det blir denna blogg.

Bloggen kommer även handla om mina diagnoser samt intr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards