Alla inlägg den 2 september 2018

Av minbergochdalbana - 2 september 2018 20:50

Är så frustrerad på mig själv. Jag är inne i en period av köpbegär. Jag öppnade den dörren själv dessvärre. Jag har efter ett långt uppehåll av knappt nått inköp alls, förutom mat, börjat handla järnet. Jag sparade ihop pengar för att kunna handla kläder till mig att ha i vinter. Så var jag i en butik och handlade för 2000 kr, handlade på postorder för samma summa plus en del småsaker men som växer till en högre summa. Nu har jag kommit till den punkt då de sparade pengarna är slut. Finns inte mer att spendera. Jag måste sluta men det liksom bubblar i mig av begär. Jag har avinstallerat appar för att inte frestas. Sen så oroar jag mig såklart om detta har med min bipolaritet att göra.

Presentation

Är en blyg och försynt kvinna på 40 jordsnurr som behöverfå spy ur mig ett och annat emellanåt. Skyr ju konflikter till tusen och håller därför käft. Jag behöver en ventil och det blir denna blogg.

Bloggen kommer även handla om mina diagnoser samt intr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards