Direktlänk till inlägg 5 september 2018

Kvinnomåsten

Av minbergochdalbana - 5 september 2018 23:36

Ett inlägg om kvinnohälsa.

Fick göra ett besök på Kvinnohälsan idag då det var dags att byta ut spiralen. Det fixades och trixades för att få in den jäveln men min tapp krampade och vägrade släppa in den. Krampen kändes kan jag säga. Tur jag tagit smärtstillande innan i förebyggande syfte. Denna gång var det bara att ge sig och boka in en ny tid. Måste säga att jag känner mig lite snuvad. Har inte haft problem med de andra två jag satt in.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minbergochdalbana - 29 oktober 2018 15:00

Känner det som om det kvittar att skriva i bloggen utan nått som helst gensvar. Trodde inte det om mig själv. Men när jag lägger tid på att formulera mina inlägg om mina innersta tankar och ingen säger nått så är det nog för känslosamt jobb för mig. ...

Av minbergochdalbana - 23 oktober 2018 18:48

Hade en träff med Af och FK om min arbetsträning som jag kämpat med i 8 månader med nu ska avslutas. Jag har inte lyckats uppnå de krav som ställs i en arbetsträning. Jag och min kropp och knopp har inte pallat. Känns som en stor besvikelse då jag ve...

Av minbergochdalbana - 17 september 2018 00:59

Är med min man på en liten fest där de andra talar ett språks om jag inte kan. Två människor där kan svenske och engelska, två språk jag förstår. Är söker på att fler där även kunde engelska. Ingen som försökte prata med mig, ingen som ens noterade ...

Av minbergochdalbana - 15 september 2018 01:34

Hade det tufft när du for första gången. Mådde inte alls bra den andre gången. Två situationer där jam mått ruskigt dåligt. Kände mig trygg och tillfreds med tillvaron tills tredje resan kom upp. Mycket tankar och scenarion i huvudet. Känner int...

Av minbergochdalbana - 8 september 2018 19:17

Jag blir ständigt avundsjuk när jag tittar på tv. De har alltid vänner som vet allt om dem, ställer upp för dem, tröstar dem, skrattar med dem. De är ständigt närvarande och är som en familj. Så är dessvärre inte den nakna verkligheten för mig. De få...

Presentation

Är en blyg och försynt kvinna på 40 jordsnurr som behöverfå spy ur mig ett och annat emellanåt. Skyr ju konflikter till tusen och håller därför käft. Jag behöver en ventil och det blir denna blogg.

Bloggen kommer även handla om mina diagnoser samt intr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards