Alla inlägg den 17 september 2018

Av minbergochdalbana - 17 september 2018 00:59

Är med min man på en liten fest där de andra talar ett språks om jag inte kan. Två människor där kan svenske och engelska, två språk jag förstår. Är söker på att fler där även kunde engelska. Ingen som försökte prata med mig, ingen som ens noterade mig. En som förklarade på svenska vad de diskutera. Ingen som frågade mig nått, fanns ju två som förstår mig. Kändes riktigt tråkigt att bara sitta där, knäppa lite på mobilen som kändes ohyfsat.

Men min förmiddag har varit toppenbra. Vi har strosat runt på loppisar och fyndat en del. Myst bara mannen och jag. Såna stunder ska man ta tillvara på. I lördags mös vi med en biofilm ihop. Det är skönt när han är långledig.

Presentation

Är en blyg och försynt kvinna på 40 jordsnurr som behöverfå spy ur mig ett och annat emellanåt. Skyr ju konflikter till tusen och håller därför käft. Jag behöver en ventil och det blir denna blogg.

Bloggen kommer även handla om mina diagnoser samt intr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards